Ka-bläääm

Jag är sjuk. Det är tråkigt att vara sjuk men alla måste vara det ibland. Nu har jag legat hemma hela veckan, gjorde ett tappert försök att fara på jobbet igår, men det gick inte. Såå, jag fick fara hem igen. Då tänkte jag, JAG FAR IDAG! Efter noga övervägande kände jag att det är lika bra att vara hemma idag också och bli helt frisk istället för att fara iväg och jobba och bli sjuk igen.
Det var tur att jag inte for. Har fått sådana hostattacker att jag varit otrevligt nära på att spy några gånger.
Meeeeen, jag är så less på att ligga hemma! Det största problemet är dock att jag verkar ha fått ett liggsår i ryggraden. Inatt hade jag myrornas krig i benen så jag inte kunde sova och nu får jag inte blod i benen hur jag än ligger. Jag dör. Detta är så irriterande. Vad ska jag göra nu? Gå runt min 22kvm stora lägenhet? Det går fort. Sedan då?
Blöööööööööööööööööööööööööööööööööööh.

Kommentarer
Postat av: Idis

Fanken också, tidsinställde inlägget för att du skulle ha nåt att läsa vid niofikat....:(

2012-04-13 @ 12:42:46
URL: http://idaflodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0